Jumat, 25 Desember 2009

christmas day- 10.46 AM

hey love, kalo gua bisa ketemu elo uda gua bunuh gua cincang" WKAKAKAK
me? am i in love ? hahaha
maybe, should i maintain this feel or just eliminate until nothing again ?
ckckck, wrong boy again and again
tapi kata gaby ; " experience is the best teacher "
iya kali yaa, if i want get the best of the best i need to pass this all :D
hahhaa, kalo gua bisa i want i can read your mind .
mind reader wannaabee wkakakak ;p
ckckck, this christmas day what i should hope ?
hoping? should i ? hahha
maybe like what i ussualy said "seberjalannya waktu aja :D"
hahhaha, ribet banget akhir" ini gua yaa hahahha
mau liburan liburan liburannnnn
mau ke puncak tapi gk tahan MACETNYA itu lohhhhh ckckck
new yearr ada yang punya rencanaa gua ikutt dong dong dong :D

2 komentar:

  1. i got disconnect from you... :( - stranger

    BalasHapus
  2. stranger - grace ; yes disconnect ;( , can i have your email :) ?

    BalasHapus

look look :D