Rabu, 29 April 2009

i dont want to be suspected !!!

emang gua tau dalam masala ini emang gua yang salah .
sorii ia laa udah keceplosan asli gua enggak maksud gtu .
emang emang , tapi kenapa dalam semua msala selalu gua yang slahhhhh ,
emang gua enngak bisa cape .
hey yeah you guys !
are you never make a trouble .
dont look like you are the piecest man in world .
common why ?
huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .
why always me be a suspected ???
hhmmmm .
maybe its cause i always make me in a condition like this .
make me at in suspected condition .
maybe this condition help me to be not more childish .
hahahhahahaha .
evry trouble in my life i hope i can finished with smile and no more tears .
ciaaaaaaaayooooooooooo !!!!!
hahahhahahahahhahaah :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

look look :D